lördag, augusti 01, 2009


Detta är Flickorna Lennartsson...

Den stora Flickan Lennartsson utmanade bla mig till att göra en "Today" som hon gillar att göra ibland.

Outside my window…börjar solen gå upp.

I am thinking…att det är dumt & sitta uppe sent när man ska ut & motionera relativt tidigt på morgonen.

I am thankful for…att jag hade biljett till U2´s MAGNIFIKA konsert ikväll.

From the kitchen…ett glas hemgjord jordgubbssaft med is i.

I am wearing…Svarta skor i boxingstuk, svarta jeansleggings, nougatfärgad lång tunika, svart skinnjacka, en svart och en brun sjal, svarta örhängen & en stor ring.

I am creating…ett U2-album på facebook & samtidigt ett inlägg här på bloggen.

I am going…ut & gå i Skatås med Thea om några timmar...hrm!

I’m reading…Nattfåk - Johan Theorin & Flickorna Lennartsson blogg.

I am hoping…att solen ska börja skina igen & ge oss sommaren tillbaka.

I am hearing…alla fantastiska U2-låtar från kvällens spellista på Ullevi.

Around the house…rätt mycket kaos.

One of my favorite things…min Canon EOS 50D.

A few plans for the rest of the week…motionera, organisera klart kaoset, göra fotojobb & tycka lite synd om mig själv som inte kan vara med på Ninnis inflyttningsfest i fina huset i Blekinge imorgon.

Nu har jag väl varit duktig Tulip :O
Godnatt...eller Godmorgon.

4 kommentarer:

  1. :-) Vad fint klädd du är när du sitter hemma och dricker saft vill jag bara påpeka.
    Stooor Kram.

    SvaraRadera
  2. Så är det när man varit på rockig konsert serru!!

    SvaraRadera
  3. Ja den här rockiga mamman har sunkiga mjukisar, ingen bh under en slapp t-shirt och håret på alla håll o kanter.

    Riktigt sunk-rockig eller nåt..

    Kramar!

    SvaraRadera