tisdag, september 29, 2009





Mina goingar!
Skulle självklart skrivit detta inlägg igår & jag var på väg...men datorn blev överhettad pga att jag råkat lägga en kudde under & la av ett tag ur säkerhetssynpunkt. Dygnet gick över till Tisdag & då tänkte jag att datorn får vila & inlägget får komma nu.
Igår fick jag äääntligen återse mina goa ungar Edvin & Klara efter nästan 8 veckor!! Självklart min underbara vän Lotta oxå...deras kära mor :O
Vi skulle äntligen göra de där inlagda päronen...men tiden var så knapp att Lotta & jag tog en liten pratstund med kaffe & macka innan barnen skulle hämtas från dagis.
När Edvin kom hem med sitt blåa stora plåster mitt i pannan & slände sig om halsen på mig så försvann all "rädsla" över att han skulle glömt mig. ICKE!! Åsa var kvar i hans lilla söta hjärta.
Klara går & är sommarblond i det mörka håret & fortfarande helt brun från sommaren...sockersöt! När jag hade åkt skrev Lotta ett sms vad Edvin sagt: "Tänk om jag får åka med Åsa! Det var roligt att hon var här". Såna goa ord lever man länge på & jag är sååå glad att min lilla extrafamilj här i Göteborg finns. De inlagda päronen får vänta tills imorgon, då ska Lotta & jag ha pysselkök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar