tisdag, oktober 27, 2009





Skräckmorgon & Sweet R..åsa...
Trodde någon stod med motorsåg vid mitt huvud redan vid 7.30 idag, hjärtat hoppade vill jag lova. Hade fönstret liiite öppet & fastighetsskötaren bestämde sig för att alla löv skulle blåsas bort med maskin. På en innergård i landshövdingehus så sitter ju alla hus ihop i kvadrat, detta skapar ett EKO utan dess like & det räcker med att någon GÅR över gården för att man ska höra. TÄNK då hur det upplevdes när han drog igång "lövblåsen"!!
MEN...solen skiner för första dagen på en vecka, så det är riktigt promenadinbjudande. Ger mig upp till Skatås om en stund & lämnar dagens R..åsa i form av mintkulor som en söt start på dagen.

3 kommentarer:

  1. Så fort jag såg första bilden tänkte jag "Gottegris". De är ju sååå goda :)

    SvaraRadera
  2. Niclas: Det värsta är att det var gamla bilder & inget godis hemma!!!

    Fikamonster: Kunde jag nog tro att du skulle skriva ;D

    SvaraRadera