måndag, november 16, 2009





Fantastiska kök...
Fick just ett mail med en fråga om jag kunde lägga ut lite inspirationsbilder på vad jag tycker är snygga kök. Jag älskar ju kök & att vara i köket, dessutom tycker jag att köket är hjärtat i ett hem så här kommer lite snabba bilder på favoritkök som jag just nu tycker är fina. Sen kan man gå in under etiketten inredningsjobb här på min blogg så hittar man det fräcka gula köket jag gjorde ute hos Niclas på Aspan. Ska nu ut till IKEA för att hjälpa en gammal kund & köpa saker till ett projekt som ska bli klart imorgon.
Bilder från: Vedum, Bo Bedre, Hemnet-lägenhet, Jan af Ekstam mäklarfirma & Sköna Hem.

2 kommentarer:

  1. Hallå! Det är bara jag, Djeeeny som skriver en kommentar, har glömt bort mitt lösenord juh! F-n vad roligt med så många besökare.. Du kan räkna bort några dock, det är bara jag som tar paus på jobbet och klickar in av bara farten... typ 10 gånger om dagen, höhö. Tjusiga kök, gillade det sista med de gula stolarna. KRAM å hoppas det går bra på jobb idag!

    SvaraRadera
  2. Nämen hej Djeeenyy!!
    Kul att du hittade tillbaka till kommentarsfältet he he! Ja du, det är helt galet det här...börjar känna riktig press nu bara. Men det är ju makalöst kul samtidigt :D
    Kul att du gillade köken, när ska jag få komma hem till ditt & käka nåt gott igen?? ;D

    SvaraRadera