torsdag, november 19, 2009





Soffor ska vara sköna att ligga i...
Hjälper några vänner att leta möbler till ett vardagsrum, soffor är verkligen både roligt & svårt. Det är ju ett inköp som är ganska stort & då bör det ju vara något man verkligen tycker om & kan tänka sig att leva med rätt många år. Om man nu inte har obegränsat med pengar för då skulle det ju vara väldigt enkelt & bara få sväva ut i det man tycker om just nu. Tror dock det vanligaste är att köpa en soffa som håller ett ganska bra tag & då tycker jag att det är viktigt att man kan ligga skönt framför tvn i den. Här kommer några soffor som jag just nu tycker är snygga...skulle själv vilja ha både den på bild 1 & den på bild 2.

5 kommentarer:

  1. 1:an är klart snygg, men inte speciellt liggvänlig om man är 195cm.
    Ihreborn Cool var ju snygg när jag köpte den 2001, inte så cool nu (kan i alla fall variera mellan ful nougat-färgad klädsel och mindre ful koksgrå, samt ekben och lätta/nätta stålben), men jag får i alla fall plats liggande både i soffan (320cm) och halvliggande på divandelen (90x150cm) med mina 195cm.
    Hmmm, undra vilken mening det var med den här kommentaren... ville nog bara nämna vikten av att när man väljer soffa, att man väljer till alla i familjen så att de som är långa (och som oftast har mest problem med sitthöjder och sofflängder) också tillfredsställs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Ha ha ha...du är för rolig du 1.95 långe!!
    Men du har HELT RÄTT...SOFFA NR:1 är SOFFA NR:1 och ganska knepig & sitta i...benen kommer liksom vifta ut i luften för mig som bara är 1.73, men för dig borde den ju nästan bli perfekt. Jäääkligt snygg & se på iallafall, även mitt val!:D

    SvaraRadera
  3. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera
  4. Var är soffa 1 köpt??

    SvaraRadera