söndag, december 20, 2009





Bloggstopp & Julfirande en vecka...
Det är hit jag ska, till härliga Sälen.
En återträff av stora & hjärtliga mått.
Jag ska äntligen återse favoritställen
&
platser som betytt väldigt mycket,
men som under en tid gjort lite ont.
Det ska bli fantastiskt mysigt &
jag ska njuta varje stund av återseende.
Jag har saknat det så, men nu ska jag tillbaka.
Gamla & nya minnen blandat med snö & sol.
Bilen fullpackad med skidgrejer & mat.
3/4 av familjen Johansson.
3/5 av familjen Svanberg.
Jag & Jakob med våra föräldrar
& lille Samuel.
Risken för bloggstopp är stor,
men kameran är självklart med.
Bredband i timmerhuset, troligen inte
men definitivt brasa, spel, skratt & mat.

Chansar inte utan säger därför
God Jul
alla bloggläsare & vänner,

vi ses kanske först om en vecka.

*
**
*****
*******
*********
***********
**
**

7 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt god jul & trevlig Sälenvistelse!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. God Jul kära Fikamonster!!
    Hoppas ni får en härlig jul & hälsa syrran.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jättestor Jul kram från oss!!

    SvaraRadera
  4. hei åsa -

    å, så kul å få en hilsen fra deg!
    du har en superblogg, med de fineste bilder!
    ønsker deg en herlig juleferie!

    moakram

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Önskar dig en riktigt skön semester, det är du väl värd!
    Passar på att säga God Jul och Gott Nytt År med.
    Kramar från oss på Verkö

    SvaraRadera
  6. Hej
    Hoppas ni får en härlig vecka! God jul!!!
    kram

    SvaraRadera