onsdag, december 02, 2009






Förlåt bloggstoppet igår...
Men ibland händer det grejer & i min bransch svänger det rejält från dag till dag. För mig handlar det ofta om tillfälligheter & roliga möten som skapar roliga jobb & inspirationstillfällen. Allt har gått i ett makalöst tempo & energin har flödat hela veckan, så det där med sömn & blogg fick stå åt sidan en hel del i förrgår & igår. Jag har idag haft en härlig dag med nya människor, inspiration, roliga möten & 1100kvm inredning att ta hand om. Ska skynda iväg med en stor tavla av mitt bladfoto på bannerväv åt Mia & Peter nu, sen blir det en härlig avslutning på en dag med onda fötter. Pappa, mamma & jag är bjudna på middag till Ninni som tack för lite olika tjänster. Alltid lika mysigt att äta & vara i Silpinge så jag ska njuta, om jag inte slocknar redan efter välkomstglöggen. Blir det inte alltför sent så ska jag försöka hinna med att redigera Öppet Husbilderna som utlovats några gånger oxå. SEN kanske ni får se :D
Nu måste jag skynda mig...

1 kommentar:

  1. Djeeeny här: Mmm, ringde dig tidigare men så busy som du är hinner du inte ens svara i telefon längre ;) Har sagt det förut och jag säger det igen, Kom him te Götet å skapa alla de där kontakterna i stället, gör dig inte allt för hemmastadd i good old Blekinge! Kärlek å kisses från en dunderförkyld J.

    SvaraRadera