torsdag, december 03, 2009

Recoverybad med ett leende från öra till öra...
Inte riktigt van & springa i stövlar upp & ner för stegar, hämta, bära, lyfta, fixa & trixa. Fötterna värker & träningsvärken i rumpan gör susen till en otrimmad häck. Haft ännu en rolig, givande & inspirerande dag, den ska nu dessutom krönas med ett återhämtande bad. Skulle mer än gärna glida ner i detta vackra badkar, men ikväll blir det retrobadkaret i olivgrönt med klädd front av beigevit, storblommig våtrumstapet a la 1977. Imorgon ska jag visa & berätta om denna kvälls absolut största leende, ett leende som går från öra till öra varje gång jag låter min blick vila på 4 vackra saker i plåt. Inte vilka 4 saker som helst, de börjar på T & slutar på olix.

1 kommentar:

  1. Äntligen lite Niclas-style! ;) (bilden)
    Tolix - 2009-2010 års Tivoli-radio... (hype menar jag). "Alla" kommer ha de och de blir för alldagliga/vanliga. Till en början känner sig köparna som de är speciella (ungefär som iPhone-ägarna (trots att det finns närmare 100 miljoner ägare) men det kommer ligga drivor till försäljning om några år. :)
    Btw, jag köpte också en Tivoli så klart. År 2001, för den matchade huset ;)

    SvaraRadera