måndag, november 30, 2009

Saffrans-fisk-soppa-a-la-Åsa-hos-Månsbergs ikväll...
Är hemma en kort stund för att byta om, packa ner ingedienser & favoritgryta. Ska vara kock åt en urmysig familj i stan ikväll & en vinflaska Sonnenbloem är med. I ett nybyggt vackert kök ska jag husera, bjuda på saffran & vitlöksdoftande fisksoppa med tillbehör. Till efterrätt blir det färskostcreme uppblandat med råröda lingon som jag ska klicka på pepparkakor & strö över lite hackad chokladdragerad mandel. Lovade ju att lägga ut bilder från vårt "Öppna Hus" i Söndags, men det var så många bilder att det blir svårt att hinna med idag. Men den som väntar på något gott ;D

2 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa, nu tror jag att jag lyckades med att få bort ord kollen innan inläggen... /Andreas

    SvaraRadera
  2. Härligt Andreas!!
    Stort tack, jag kommer inom butiken imorgon tror jag. Ska hjälpa Malin på MAIRO under dagen, sen middag hos Ninni.
    :D

    SvaraRadera