onsdag, januari 06, 2010

Det är "farligt" att träna & lite synd om mig...
Ni kunde nu fått se en mycket mycket otäck bild på två osannolikt stora "skavsår". Eller rättare sagt (läs inte vidare om du är känslig) två "färska köttsår" i storlek mellan en 1-krona & en 5-krona. Har nog inte haft skoskav sen fotbollsträningarna i unga år & absolut inte i dessa skor jag igår motionerade 8km med. När Peter & jag var på väg hem så sa jag att det kändes som om det var lite skav på gång. Inte anade jag att jag nästan skulle svimma när jag skulle ta av skorna & sen en strumpa som "klistrat fast" i...en stor, spräckt vattenblåsa #¤:/# det sved till ordentligt vill jag lova. Att sen bli tvingad att ta bort den stora lösa skinnbit & se det färska...näe jag fortsätter inte nu, men jag tror ni förstår att jag ikväll hos Jenny var värd 2 bitar kladdkaka. Sen var det ju dessutom afton, Trettondagsafton med thaimat, vin, "Stolthet & Fördom", Eva, Jenny & Åsa.
Dessutom:
Jenny - Black
Åsa H - Svart
Åsa J - Vit
Eva - Nougat
*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar