tisdag, januari 26, 2010

Förlåt Niclas, jag borde kanske fråga först...
Säg till mig snabbt om du vill att jag tar bort dig ;)
För resten av detta inlägg tänker jag inte ta bort (DU la ju ut det offentligt först), jag vill verkligen dela med mig & låta alla få sig ett skönt skratt. Detta är ett inlägg för att hedra "ordbajsaren" & den duktiga skribenten N.C. För hans fabulöst sköna kommentar på mitt inlägg om "konststycket" att vi kvinnor kan "göra flera saker samtidigt". Det finns säkert en & annan kvinna som fortfarande i sus & dus av "nykärleksruset" inte riktigt har fattat ännu, eller en & annan förnekelsedam som bara inte orkar ta diskussionen (& vi som skrattar gott, vi gör det igenkännande!). Nu kommer ni aldrig mer att tveka, ni kommer inte bli lika arga & ni kommer skaka lite sött på era huvuden & tycka att det är rätt gulligt.

"Du vill det ju så...
Det är därför kvinnorna passar bäst i hemmet, för de kan både laga mat, städa och mata barnen samtidigt. Medans vi män bara kan meka med bilen. Ska vi dricka en öl så måste vi sluta meka med bilen. Sen back to meka med bilen. Sen kissa. Sen back to meka med bilen. Om radion står på så hör vi inte vad som spelas. För vi mekar med bilen. Om vi mot förmodan lyssnar på musiken och mekar med bilen samtidigt är risken stor för att vi kissar i byxorna, eller slinter med skiftnyckeln".


Jag är inte ensam om att ha skrattat gott åt detta, TACK Niclas...du förlängde mitt liv!

5 kommentarer:

  1. Puss på dig ;) och tack för superlativen

    SvaraRadera
  2. han berikar mitt liv med med många garv och det är fanastiskt härligt.......TACK!!!

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt, vad jag har skrattat! Känner ju inte Niclas...men tusen tack för detta! Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Du har en award & en motivering att hämta på min blogg :)

    SvaraRadera
  5. Niclas:Vassego!
    Ninni:Tack för igår!
    Nina:Så har vi förlängt ditt liv oxå :)
    Fikamonster:Du är ju för söt, ska kolla upp detta!! TACK!

    SvaraRadera