fredag, februari 05, 2010

Jag har fått en utmärkelse...
Min blogg har fått utmärkelsen "Kreativ Blogger" av gulliga Anneli som har bloggen Dröm*Minns*Lev med motiveringen: "Makalöst vacker & inspirerande blogg av en mångsysslande proffsfotograf som delger mig allt från fina inredningstips till superrecept på godsaker".

Med denna utmärkelse följer att jag ska:

-Kopiera awarden på min blogg.
-Länka till personen som har gett mig awarden.
-Berätta 7 intressanta fakta om mig själv.
-Välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till & som jag länkar till.
-Lägga en kommentar på dessa bloggar att jag har gett dem denna award.

Så här kommer sju fakta om mig:

1. Är en kreativ drömmare med känsla för livskvalité.
2. Vill inte vara utan min kamera.
3. Har hangup på färskpressade blodapelsiner!
4. Makalöst dålig på att gå & lägga mig i tid.
5. Vill ha ett stort hus vid havet att renovera.
6. Älskar: musik, havet, människor som GER, omtanke, mat, dofter, natur, fotografering, djur, trä, inredning, att skapa, trappor, ytor, sport, badtunna, drömmar & känslor.
7. Drömmer om att driva ett livskvalité-pensionat vid havet.

Följande vill jag ge min utmärkelse till:

Flickorna Lennartsson: För att Tulle ska börja blogga igen & för alla underbara skratt hon gett mig med sina sköna inlägg & tokiga snurrigheter.
In My House: Josse, för att du är ett energiknippe med drömmar likt mina & makalöst duktig på att skapa & "få till det".
Decor8: Den utländska blogg jag inspireras mycket av i både text & bilder vad det gäller inredning, färg & form.Jätteduktig tjej!
Canelle et vanille: För fantastiska matbilder, recept & njutning - stor inspirationskälla för mig & mitt matintresse.
Vintage: Johanna, en kreatör som är superduktig på inredning, stil & foto. Jag njuter alltid hennes bilder & hoppas vi får jobba ihop någon gång.
Annas blogg om livet här och nu: En blogg som får mig att tänka till på hur livet kan förändras i ett ögonblick från lycka till kamp & hur jag förlorade min bästis Ulrika. Anna & nu hennes man Henrik skriver otroligt känslofyllt & levande så hjärtat blöder om hennes aggressiva cancer. Om kärleken till varandra, dottern Tilda & allt det onda.
Dröm*Minns*Lev: För att du är en av mina hängivna bloggläsare & ger mig underbar feedback, gör mig sugen på fika varje gång jag ser ditt namn & för att du gått från att bli inspirerad av min blogg till att skapa en egen superfin livsstilsblogg med alla dina bakverk & tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar