onsdag, mars 10, 2010



Godmorgon från Sunrose Blv...
Solens strålar gör verkligen underverk, man vaknar tidigt & känner sig glad över värmen som försöker smälta allt det där vita utanför. Dessvärre gör solens strålar att man ser dammråttor oxå, kanske en tur med snabeldraken idag? Ska ut på morgonpromenaden först, behöver inhandla blodapelsiner. Sen lägger jag mig på spikmattan här inne på ryamattan, passar så bra när jag för tillfället inte har mer än en liten pall som soffbord...yta yta yta! Senare blir det promenad i Skatås med Lisa & Axel, för att njuta kvällen hos Lotta med hela tjejgänget på middag!

2 kommentarer:

  1. Hojta till när du tröttnat på skolstolarna.....
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej lilla M...
    SPRING upp till Antikgubben på Willistaket, jag lämnade iallafall en kvar :) Risken finns nämligen att jag behåller dessa till drömhuset & drömhuset verkar ju dröja. Puss o kram

    SvaraRadera