tisdag, mars 30, 2010

Påskmat...
Har fått önskning här på bloggen, att tipsa om påskmat jag tycker om. Har faktiskt många planer på gång angående helgens mat. Pratat ihop mig med matälskande kompisen Ninni om allt vi vill göra. Sen kommer Roffe & Mia från Skinnsberg ner till Ronneby som tradition & då är det extra kul att testa nya saker som de kan få tycka till om. Men det finns ju ett litet problem, jag kommer ju inte att göra dessa saker förrän jag kommer ner till Blekinge i helgen. Då kan det ju var lite försent för er som vill ha lite tips innan. Tycker det är superkul med önskningar av bloggläsare så jag ska självklart göra inlägg med påskmatsfavoriter! Sen kan det jag gör i helgen vara inspiration till annat tillfälle eller nästa påsk.

2 kommentarer:

  1. ska också ge mig ut på österlen i påsk och det ska bli underbart!!!
    i nordöstra skåne finns tribos antik och jan erik öhgrens antikhandel som jag vet och som är bra.. men om du får tid och tillfälle MÅSTE du dra dig ner till sydöstra hörnet och Naeslund antikviteter i Kabusa!!! ett verkligt smultronställe!!!!! där kan man fynda och dom är dessutom fantastiskt trevliga

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipsen!!
    Vill verkligen till ditt smultronställe i Kabusa & ett besök på Olof Viktors...med kameran till Mälarhusen, ja det kommer bli en härlig runda. Älskar allt där nere, havet & känslan av oändlighet när man går längs stränderna som aldrig verkar ta slut.

    SvaraRadera