fredag, mars 12, 2010



TILLBAKA!!
Ett ofrivilligt bloggstopp är slut...jag är tillbaka & hade faktiskt "gästbloggare" på gång under dessa två dygns uppehåll. I förrgår la nämligen min strömsladd till datorn av & On Off skrämde slag på mig genom att säga att det kunde ta upp till 2 veckor att få fixat. Har försäkringar & en garanti som inte gått ut...men lånesladdar var slut!! Fantastiskt trevlig personal & en Jenny har skött detta med bravur, hon letade reda på en sladd inom ett dygn & ringde med glädjande besked i morse. Idag har jag fått tillbaka "mitt liv", eller datorn menar jag. HUR LEVDE VI INNAN MOBIL & DATOR KOM?? Jag satt verkligen MITT I ETT KOLLAGEJOBB när allt la av & inget gick att göra. Jobb, Mail, bank, blogg, facebook...ALLT har man genom DATORN. Nu kollar jag Solsidan & gjorde mina marinerade champinjoner ikväll...mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar