torsdag, mars 25, 2010




Våffeldagen utan & med våfflor...
Jag har inte ätit några men läst igenom ungefär 30 olika recept om goda våfflor & toppingar. Minns våffelkvällen hos Ninni på Pagelsborg förra året. Oj oj oj vad gott det var, hon hade gjort många olika...jag vet att det ska finnas något inlägg från det men utan bilder. Hade med kameran men vi åt innan jag hann tänka på att fotografera :). Tänkte dela med mig av en favoritweb-tidning Le Parfait. Det är fotografen Ulrika Ekblom & matstylisten Liselotte Forslin som driver ett mat och livsstilsmagasin på nätet. De tipsar om recept & fixar inredningsinspiration, lottar ut roliga saker & gör makalöst vackra bilder tillsammans. Detta är ju JAG i allt...& ikväll fastnar jag för chokladvåfflorna med banan & glass.
Foton: Ulrika Ekblom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar