torsdag, april 01, 2010

Mina vader kommer att värka imorgon...
Har varit på Zumbaträning ikväll, oj oj oj...att en dansträning på endast 30 min kan få en helt sjöblöt & resultera i två makalöst darriga ben!! Zumba är en dansträning i form av Latinamerikanska salsasteg i kompination med hopp och armar oftast i axelhöjd eller över. Lite swingsteg på hälar, lite klappa händer, vicka på höfter & fräcka avslutningsposer. Det mest frustrerande är att lära sig alla kombinationer så att det känns som att man hänger med ;) Mitt träningskort på World Class erbjuder 4 tränings-konsultationer per år. Jag frågade Emma som vår Zumbaexpert heter om ett extrapass innan nästa klass för att öva in kombinationerna. Behöver jag säga att jag är en sån där som "VILL KUNNA ALLT MED EN GÅNG"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar