måndag, april 12, 2010





Mitt hjärta är R..åsa ikväll...
Min goa Corra har ringt från Paris & vi fick en mysig pratstund. Om allt klaffar så kommer hon jag & Bodil att få ses nästa vecka några dagar i Stockholm. Det vore så himla roligt & jag hoppas innerligt att vi lyckas få ihop det. Denna lyxiga lilla R..åsa hjärt-ask med R..åsa chokladhjärtan fick jag av Corra i somras när hon, jag, Ninni & Jenny hade Madonna-helgen. Jag älskar butiken FAUCHON i Paris, fullt av burkar med godsaker i i fina färger. Färsk frukt som är minutiöst utvalt & utan den minsta lilla defekt. En butik det KOSTAR att handla i men som för ögat är fantastiskt roligt att bara gå omkring i. Attans, insåg just att jag glömde be henne om Macaron-cookisar, får nog dra iväg ett mail & be henne ta med. Bästa vänner är bra & ha...de gör mitt hjärta stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar