onsdag, maj 19, 2010

Auktion 1 av 2 denna vecka...
Ha ha ha, precis när jag ska gå in på In My House-Josses blogg för att låna en bild på henne & berätta att vi varit på auktion ikväll så får jag se att hon gjort ett liknande inlägg först! Kan bara instämma, vi har haft en VARM (phu...) auktionskväll i nästan 3 timmar här "himma i stan". Josse kirrade ett superjuste ritbord med coola plåtlådor, ett arbetsbord i orangefärgad sliten plåt till Eas & en jättecool gammal båt-lykta. Själv ropade jag in två gamla pinnstolar i miniformat, bra till mina barnfotograferingar kom vi på. Hade sedan otur att det var en gubbe som ville ha det jag VERKLIGEN VILLE HA...en svart vacker klarinett! Bättre tur på söndag då Josse, jag & Eas ska på auktion & loppis-runda. Mys mys!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med auktioner, hoppas du hittar fina fynd.

    Hade gott Lena

    SvaraRadera
  2. På söndag är jag laddad :)
    Igår var det ganska lugnt & inte alls så mkt vi ville ha men det är alltid lika roligt att vara med. Kram

    SvaraRadera