fredag, juni 04, 2010





Sista Blekingefrukosten för denna gången...
Varit ute på morgonpromenad...borde haft med mig kameran men den är lite för tung & släpa runt på när man ska motionera. Proteinsmörgås tillsammans med thé, nyponsoppa & tidningen.
Det är inte roligt & tänka att man ska hem till lägenheten utan balkong & utan fågelkvitter i kör. Men jag är snart tillbaka, det ska firas midsommar här nere & jag ska få träffa Corra som kommer hem från Paris med barnen. Nu är det packning som gäller, bilen städade jag igår & pappa tvättade snällt mina vinterdäck & mattor. Det finns mängder av nya bilder att visa, bla fler från vår myskväll hos Ninni där Eas satte upp supercoola gula lampor i Ninnis nya matsal. Ha en underbart solig dag, ska lägga mig en kvart i solstolen & samla kraft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar