söndag, augusti 29, 2010




Dags att sträcka ut min onda rygg & nacke...
Helgen blev inte så som det var tänkt, jag har haft ordentligt ont i ryggen & nacken. Inte kunnat vrida på mig, knappt sova eller sitta ordentligt. Kört stretch, spikmatta, värme & kyla plus en och annan Ipren & Voltarén. Det är absolut bättre idag, känner mig ungefär som 73 istället för 98. Sörjer fortfarande kräftskivan hos Patrik & Jenny ute på Grötö igår som jag inte kunde bevista. Jenny ringde i morse & berättade om all mat de hade gjort. Hemgjord majonnäs, laxpaj, västerbottenspaj, havskräftor, tunnbrödsnittar, rostad vitlök & tomat-röra, cheese-cake & massa annat gott. Både jag & kameran hade älskat allt!! För att sträcka ut kroppen lite mer idag så har Lisa & jag planerat caféhäng på Rosencafét i Trädgårdsföreningen. Ska bli mysigt att träffa dem igen & solen skiner så jag hoppas att vi kan sitta ute & njuta Söndagsmys.

4 kommentarer:

  1. Krya på din lilla rygg tjejen, såklart en fika gör susen ;-). Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Åhhh heeej, long time :D
    Det blev helt fantastiska hemgjorda stora köttbullar först i solskenet. Sen dofta rosorna i rosenträdgården & dricka latte macchiato med härliga lavendelskorpor :D FIKA ÄR BÄST! Hoppas allt är bra med dig, kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och att sitta på cafe kan ju göra susen för det är ju sååååå mysigt..:)..Ha en bra dag..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med trädgårdsföreningen...alltid mysigt att besöka.

    SvaraRadera