fredag, augusti 27, 2010




Godmorgon!
Steg upp tidigt idag & gav mig ut på promenad i den nu höst-lika morgonluften. Gick förbi trädgårdar där det luktade äpple långt ut på gatorna, det dignar av äpplen i träden. Fick ett tips igår från en kär bloggläsare & bloggerska Tvillingmamma Ett Kreativt liv, hon gjorde äppelsaft häromdagen & det låter ljuvligt gott. Ni hittar receptet & mycket annat kreativt på hennes sida, blandat med fantastiska tankar & texter som får en att tänka till. Nu ska jag smörja in mig med min nya bodylotion från ett SPA i England, syrran har skickat den & den luktar sååå gott. Hon hade den i somras när vi träffades hemma i Slättanäs & nu har hon skickat en till mig, TACK Ann. Fixar just nu rött thé & ska äta minilevain från Da Matteo med fransk helt ljuvlig yoghurt till. Blir nog lite av de plockade björnbären till oxå, ska sätta mig ute på gården i solen.

1 kommentar: