lördag, augusti 28, 2010


Storecheck-runda igår...
Jobbade med bilder hela förmiddagen & behövde sedan sträcka på mig & gav mig ut på storecheck. Hösten har landat i butikerna även om det är uppblandat med lite slutrea. Det börjar kännas i inspirationsnerven & huvudet har sakta kommit igång med nya idéer. Jag besökte ljuvliga Grönbergs Interiör & kom hem med lite fina reasaker. Bla:två ljust turkosa Rice-tallrikar som det var 40% på, 50% på Crème pour les mains i Oliv/Lavendeldoften & Le Père Pelletiers fantastiska rökelsestickor i Rose-doft. Lyxvaror till härliga priser är alltid kul! Sen fick denna lilla fina zink-kruka följa med hem & en ursöt liten ljuslykta som ni får se en annan dag. På Granit kollade jag in nyheter & så blev jag sugen på denna glasmugg för att piffa upp "jobb-thé/kaffet med på vardagarna. Vidare besökte jag: Bo Concept, Bolagret, Designtorget, Grandmas & Norrgavel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar