tisdag, september 21, 2010




Hälsodrink efter morgonpromenad...
En fantastiskt solig & varm morgon, en härlig tur runt Härlanda Tjärn med Eva & näsduken. Ja, tro det eller ej men för första gången på fyra år så är jag faktiskt lite förkyld. Det knepiga är att jag på vägen hem inser att jag de senaste 4 veckorna varit utan mina Incabär & mitt Acai-pulver, dessa extremt nyttiga saker fyllda med antioxidanter & vitaminer. Kanske är det det som gjort mig lite mer mottaglig jag som aldrig blir sjuk. Vilken tur att jag fick påfyllt av båda igår :) Efter duschen blev det gravensteinmust från Kivik med psylliumfrön som recoverydrink innan frukost.

2 kommentarer:

  1. Både ser och låter väldigt hälsosamt. Är det satsning på hälsa som gäller för din del?
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Ja jag har alltid tyckt det är jättekul med mat och då både i hälsosam form för träning & välmående men oxå gourmet. När jag började med bloggen höll jag på med en lång Detox på 3 veckor och jag skrev en hel del om psylliumfrön, acaipulver, goji och incabär :D
    Behöver verkligen tänka till just nu, min kropp har lagt av och för långa nätter med jobb och inre stress har skapat värsta obalansen. Så ja, jag har gjort en satsning nu :D
    Ha en go vecka, kram

    SvaraRadera