tisdag, november 23, 2010




Somnade igår...
Så jag hann aldrig lägga ut bilder på hallen, men nu har jag grejat lite med renoveringsbilderna & det ska nog kunna komma ut lite bilder om en stund. Lunchen idag bestod av fantastiskt goda Tortellini med ricotta & spenat, till det en ost & valnötskräm med färska tomater, färsk spenat & en lagrad ljuvlig parmaskinka. Toppat med parmesan, valnötter & lite stänk av citron. Ska in till Linné senare för att äntligen sätta mig i frisörstolen, ska bli sååå skönt att fräscha till håret. Har en makalöst tråkig utväxt & otroligt långt hår, lite velig hur jag ska göra. Det är grymt skönt att kunna ha en lite slarvig fläta på sidan men blir för långt & tungt om jag vill ha det utsläppt. Vi får se vad vi kommer fram till senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar