tisdag, november 23, 2010






Hallen före omvandlingen...
Lite stelt, men jag hade hunnit ta bort de flesta sakerna & kläderna innan jag kom på att jag skulle fotografera.
Parketten på väggen är en "klädhängare" med "hängare" som är skruvade in i väggen. Dessvärre när det drogs in nytt bredband här så flyttade elgubbarna "parkettväggen" så den inte längre var centrerad...något jag retat mig på ordentligt. Sen har jag haft fina lyktor ovanpå garderoben som gjorde det lite mjukare. Tapeten som jag har som fondvägg är en 6 år gammal Osbourne & Little som jag även har som fondvägg i vardagsrummet.
Nu ska ni dock koncentrera er på att titta på den otäckt fula & missanpassade garderoben som stått fastklistrad i hörnet. På den yta den tagit & aldrig mer ska få komma tillbaka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar