måndag, november 15, 2010


TACK & HEJ...
Nej jag ska inte sluta blogga,
jag vill bara uttrycka ett stort TACK 
för alla fantastiskt gulliga & oroliga mail, 
kommentarer & sms angående bloggens stiltje under 2 veckor.
Ett HEJ för att jag är tillbaka 
& hoppas att Ni hittar hit igen.
Det har varit en ganska intensiv period i mitt liv
& jag fick tillslut ta ett beslut om vad som var viktigast
för att den inre stressen inte skulle äta upp mig.
Att komma ikapp med livet & allt viktigt. 
Bli kvitt det som givit mig mest dåligt samvete,
alla mina härliga fotokunder denna sommar
som fått vänta lite för länge på vackra minnen.
Dessutom söker jag nytt jobb 
& har press på mig även där.
Vilket i sin tur bär med sig 
en hel del förhoppningar & besvikelser.
Jag är tillbaka på bloggen från och med ikväll.
Jag har utlovat bilder från renoveringen här hemma
& självklart ska Ni få se hur det blev.
Det får dock ta sin lilla tid & Ni får hålla ut,
jag måste ta allt i rätt ordning.
Lära mig att se till mig själv först
& inte vad alla förväntar sig av mig.
Jag är otroligt tacksam för de tankar
jag fått angående tystnaden här,
det värmer att veta att jag är saknad.
Att Ni tycker om bloggen & att Ni blev oroliga.
Nu kör vi!
Stor Kram Åsa.
*

6 kommentarer:

  1. Allt jag behövde var ett livstecken,höll på att börja bli riktigt orolig. Kör på Fina,blev bara lite plötsligt...med tystnaden. Oavsett,gör ALLTID de du mår bäst av!

    KRAM glad att se" dig igen! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tusen tack kära du, såg ditt mail i förrgår...skulle svarat men det har varit fullt upp. Är sååå tacksam för omtanken & visst har det hänt lite grejer men jag lovar att vara tillbaka. Nu blir det bara tufft att dessutom läsa ikapp hos dig och alla andra jag saknat. Stor kram & glad att du finns med mig!

    SvaraRadera
  3. Hej du! Finns alltid kvar och du tar den tid du behöver för att du ska få må bra.

    SvaraRadera
  4. Gomorron i stugan,det är helt riktigt att se sig själv först och ta hand om sig själv,du är den viktigaste personen i ditt liv..Mår du bra så mår alla bra i din närhet..:) Ha en riktigt mysig dag nu..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  5. Härligt att du är tillbaka!
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Tack tack alla gulliga, skönt att ha såna goa läsare :)

    SvaraRadera