måndag, december 06, 2010


V.I.N.T.E.R.K.R.Ä.K.S.J.U.K.A.N...
Jag har alltid lyckats hålla mig utanför & inte ens blivit smittad när sambo var sjuk i omgångar, men vid sjusnåret i Lördagsmorse mina vänner då var det min tur. Efter en jättetrevlig Fredagskväll med goda vänner på kvarterskrogen, god mat & vin gick jag till sängs för att vakna av en dröm. Jag drömde att jag mådde illa & sen gick det snabbt över till verklighet. Har sen dess legat pall hela helgen & levt mitt liv på toa i omgångar utan dess like. Haft feber, frossa, ont i lederna & bara velat ha mörkt runtomkring mig. Igår började det lätta & jag provade att äta lite. Att inte äta på 2 dygn gör ju att man blir rätt matt & darrig, att sen inte få behålla det...suck. Inatt har jag äntligen sovit & det känns betydligt bättre men inte bra. Nu gäller det att behålla maten & hålla sig 48 tim i karantän & sen hoppas jag att "monstret" ska vara borta ur kroppen. Ta hand om Er där ute!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig, så hemskt:(
    Hoppas du piggar på dig nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack Bittan!
    Det har varit en pärs, men NU känns det att jag börjar återkomma till livet. Har just satt i mig en skål spenatsoppa & en clementin så nu börjar det likna något. Kram!

    SvaraRadera