fredag, december 03, 2010



Högt på önskelistan...
Men galet högt pris, på dessa ljuvliga droppar från Byredo i doften Gypsy Water. Näsan bakom Svenska Byredo är Ben Gorham & dropparna finns att köpa i übersnygga butiken i Stockholm, eller på NK här i Göteborg. Libertyhuset i London, Barney´s i NY, Colette i Paris & lite andra lyxiga ställen. Kul när det går bra för Svenska märken. Min vän Sofie har ofta inspirerat mig till att hitta nya parfymer, vi verkar ha väldigt lik hud då de jag tycker om på henne brukar passa även mig. När jag nu varit hos henne både i Lördags & Onsdags så fick jag prova lite olika sorter & självklart fastnar jag för denna. En underbar gåva hon fått av sin chef, är det nån där ute som vill ge mig en i julklapp?? ;) 50 ml 950kr & 100 ml 1400kr, som hittat!

5 kommentarer:

  1. Gipsy water är min favvo!!! Älskar den!

    SvaraRadera
  2. Åhhh haaar du den Babbi!! Den är helt underbar & jag vill verkligen ha den :)
    Hoppas allt är bra med dig, jag hade Åsa H här på urmysig middag i torsdagskväll & fick höra lite om the latest. Tiden kommer att gå rasande fort & det blir ju roligt med annan tjänst här :) Julen lär bli mysig här för det är hur mycket snö som helst, känns jättekonstigt för att vara Göteborg och såhär tidigt. Stor kram till Bangla!

    SvaraRadera
  3. :) Jag bara ler... klart jag vill...men vilka pengar...hehhe..Du 3ggr har scones gjorts och jag ör tokig i dom än,länkar för andra gången från mig till ditt recept nu!

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha...ja jag som varit kräksjuk & bara fick äta lite blåbär ur frysen häromdagen längtar tills jag kan handla hem vaniljyoghurten...då ska det bakas! De tillhör absolut en av de 10 godaste nya saker jag ätit i år :)

    SvaraRadera
  5. Håller med till 100%,men du jag gjorde faktiskt på Cream fraiche och med extra vanligsocker när jag inte hade yoghurt hemma,de blev gott med en syrlig efterton faktiskt!

    SvaraRadera