måndag, januari 03, 2011






Första veckan på året...
Vecka 1 av 2011...då mycket kör igång med fart vill jag lova.
Jag har en hel del att fixa inför starten av nytt jobb-projekt. En tillfällig liten flytt till gamla hemstaden under några månader med pendling till Göteborg gör att jag måste leva i "kappsäck" & verkligen veta att jag får med mig allt jag kan behöva under tiden. Försöker fixa listor & gå igenom saker för både jobb, träning & privatliv. Sen måste jag få livet i Göteborg att flyta på oxå. Fixa vem som ska ta hand om lägenheten, blommorna & skicka viktig post. Frysa träningskortet & boka av lite saker som inte kommer att hinnas med i Januari. Vaknade till en härligt solig dag & energin kom efter frukost som idag bestod av: ägg & kaviarsmörgås med ett stort glas färskpressade blodapelsiner & psylliumfrön.

2 kommentarer:

  1. Halloj, spännande projekt på gång låter det som!
    Tittar in för första gången och blev nyfiken på ditt råsocker-hallon-passion garnityr...hur gör du den?
    Vi bor tydligen i samma fina stad dessutom.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Kul att du hittade hit & självklart ska jag förklara sockergarnityret. Skrivit en kommentar på din blogg :)Fantastiskt fint skåp du har, ska kolla igenom sidan ikväll. Kom gärna tillbaka hit, kram!

    SvaraRadera