torsdag, januari 06, 2011



Går mest & snurrar...
Det är inte så lätt att packa ner "sitt liv" i mikroformat, eller rättare sagt veta vad jag kommer att behöva för att mitt liv ska fungera "i kappsäcksformatet" under några månader. Allt från bankdosan, träningssaker, kamera & jobb-grejer till kläder för olika ändamål & just det där favoritverktyget som kan komma att behövas. Jag tycker mest jag går & snurrar runt, dessutom låg kameran i vägen i köket & då blev det några bilder tagna oxå. Tänkte ni kunde få se betonghyllorna som finns ovanför min spis efter renoveringen. Älskar hyllorna som snälle Magnus gjorde till mig & så har jag fortfarande mina två Italienska burkar från Harvey Nichols 5th Floor-butik som favoriter. Det var länge sedan jag var i London på 5th Floor & letade roliga matprodukter & drack ett glas bubblor till sushin på löpande band. Nu ringde Lisa & sa att det var bakdags om jag ville komma ifrån lite, låter helt fantastiskt...jag får ju ändå inte så mycket gjort här hemma. Härligt med helgdagar när alla är lediga & man kan umgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar