onsdag, maj 11, 2011






Vilken kväll...
Det har varit som en härlig sommardag & 
kvällen bjöd på värme & bleke på havet.
Pernillas tur att ha tjejmiddag,
min önskan var ju såklart tidigt i våras
att vi skulle ha den på nya segelbåten.
Ni förstår ju att vi har haft 
bästa bordet denna underbara kväll.
Jag tog med en flaska bubbel & 
den knäckte vi på däck i kvällssolen.
Sen blev det ljuvligt god fläskfilé
med pastasallad & god rabarberkaka.
Rödvin & tjejprat i skenet av 
fotogenlågor & ett blänkande vackert hav.
Ikväll har jag suttit med mina närmsta här,
imorgon sitter jag på Franke´s 
hemma på gatan i Göteborg med mina närmsta där.
Jag är berikad med många fina vänner
& det kunde inte blivit en bättre 
"sista" kväll på 1.5 vecka.
Tack Pernilla, längtar tills 
vi ger oss ut när jag kommer ner igen.
Godnatt!
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar