torsdag, september 29, 2011


65000...
Sidvisningar av bloggen!
*

5 kommentarer:

  1. Tror nog att jag ligger bakom några tusen! Älskar din blogg. Du lever verkligen upp till namnet på bloggen, med en känsla, för det ger du, varje gång.

    SvaraRadera
  2. Tack söta Lotta!
    Vilka fina ord, jag blev verkligen rörd, lite överraskad & sååå glad!! Du kan inte ana vad det betyder just nu...jag har ju lite att ta igen här för att få tillbaka mina 200 läsare om dagen. Men man måste ju börja i en ände & inte ge upp. Kommentarer som din gör det värt att fortsätta & jag lovar att det finns mååånga bilder & känslor kvar att förmedla.
    Tusen tack & stor kram!!

    SvaraRadera
  3. Ja jag är här mest hela tiden nu! Kom kom kom och se.. Eller åtminstone lyssna på den fantaaaastiska musiken!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul Magnus, vore ju jättekul att se dig "in action" oxå...älskar storyn & har sett den både här & i London. Ska leta rätt på nå´t bra datum, bara du inte är ledig då...vore kul & träffas. Tror du ska få "ärva" en sak av mig, kan ju bli istället för blommor efter föreställningen :)
    Vi hörs, kram!

    SvaraRadera
  5. Är aldrig ledig så det är ingen risk att du missar mig:)

    SvaraRadera