måndag, december 26, 2011






Annandagen 2011...
Långfrukost.
Härligt solig promenad till havet.
Sälshow.
Träffat goa grannar & vänner.
Hällevikskompis Calle, Sofia & Herman.
Marie, Lovis & Melker.
Mandeltårte-Angelica & Liv med familjer,
riktigt trevligt!
Annandagens klassiker är innomhusfotboll,
i år får Sniffe stå för referaten.
0-0 mellan LIK & SIF just nu,
heja Listerby!.
Om en timme blir det middag
& 17:30 väntar Annandagsbandy.
Fredriksbergs BK mot Åby BK på Lugnevi.
Sen blir det nog ett värmande bad
& imorgon drar jag hem till Göteborg.
*

2 kommentarer:

  1. Tassar omkring här inne och läser ikapp och förstår inte hur jag kan ha missat din fina blogg så länge... nu blir jag följare!!

    Vi har något gemensamt... jag är från Göteborg och är döpt i Listerby kyrka;) Kul:)

    God fortsättning!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, jag ryser lite...så himla roligt!!
    Listerby & Göteborg gemensamt :)
    Jag är i Listerby nu men packar för avfärd mot Göteborg i eftermiddag.
    Jag har varit inne hos dig mycket men det var oxå ett tag sedan så nu får jag med mycket mysigt att läsa ikapp. Kul att du tycker om bloggen & jätteroligt att följa dig med.
    God fortsättning & Gott slut!
    Kram Åsa

    SvaraRadera