lördag, februari 18, 2012



Favorit-toner...
Det öser ner regn utanför & islandskapet
håller på att förvandlas till barmark.
Gråtung Lördag & väldigt trött i kroppen,
för lite sömn i veckan har gjort mig mör.
Skönt att ha en riktig slappar-dag
med tända ljus & skön musik.
Greja med bilder & göra inspirationskollage,
de dova pastelltonerna är grymt snygga.
Syrran smsade från London & ett välfyllt Primark
då gick pulsen minsann upp lite.
Letar recept inför mysig Söndagsmiddag,
Malin & jag ha P & J här imorgon.
Kvällens tredje delfinal i Melodifestivalen
verkar inte heller stå för några större nummer.
Jag tror fortfarande stenhårt på Loreen!
Ska masa mig upp ur soffan & in i köket nu
måste ta tag i lite saker jag borde gjort igår.
Det ska bli en god syrlig kålsallad,
dags att ta fram matberedaren.
Ha en go Lördagskväll i rusket!
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar