onsdag, mars 07, 2012











Önskelista...
Man får önska sig fritt
& hade jag tagit i ordentligt så hade jag
skrivit en lista där allt finns med.
Att alltid få vara frisk
& min bästis Ulrika tillbaka i livet.
Hus vid havet, händig man & ny Canon.
Ja listan skulle kunna bli oändligt lång
- att drömma är härligt.
Skulle ge vad som helst för en resa
till Thailand eller vår-vecka i New York.
Tandemhopp, nå´t jag önskat sen jag fyllde 20.
Nytt objektiv, Canon EF-S 60/2,8 Macro.
Behandlingar på Tylösands SPA
när Lisa & jag ska dit & njuta i April
Ut & äta på restaurang
vill gärna prova Marcus Samuelssons
Eller bli bjuden på "hemma-middag".
La Mer klocka
Champagnefrukost
- HAR JAG REDAN FIXAT 
till mig & Caro...kanske fler?
Kokbok till samlingen
Papegojtulpaner
älskar de ljust rosa.
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar