tisdag, april 24, 2012




För en vecka sedan idag...
Öppnade Lisa & jag dörren till detta hotellrum
med den makalöst vackra utsikten.
Det går inte att beskriva känslan
men effekten blev stor på oss båda.
Vi utbrast "ooohhh..." minst 10 gånger var
& när grannarna från Stockholm checkade in
några timmar senare så svor de av glädje.
Man ryser & ler med hela ansiktet.
 Blir glad av utsikt, lugn & lyxig känsla,
tillhör topplistan på favorithotell.
Lisa & jag åkte hit för att njuta.
Trevligt att dessutom känna SPA-chefen
så vi fick stanna hur länge vi ville,
tack söta Karin!
*

1 kommentar:

  1. Jag älskar din blogg, den är en av de finaste:) Jag läste ditt svar till mig nu om Styrsö och jag ska faktiskt dit med min kille i helgen.

    Jag tänkte..du och jag kanske kan träffas nån gång och fika & blogg snacka lite, vi bor ju ändå i samma stad:) Jag bor i Majorna om jag inte nämnt det tidigare.
    ha en kanondag.

    LOVE Maria

    SvaraRadera