tisdag, mars 24, 2009


God Förmiddag!
Har faktiskt varit uppe ett tag & ni förstår ju varför...när solens strålar slog in på kudden så flööög jag upp. KAMERAN KAMERAN KAMERAN!! Jag svängde ihop lite frukost, som idag bestod av Vilmas dillknäckebröd med en enkel makrillröra:
Makrill i tomatsås (Icas är utan socker & väldigt mild tomatsmak).
Cayennepeppar
Svartpeppar
Aromat
Smoothien består idag av:
Kiviks Färskpressad Äpple Jordgubb Blåbär
Frusna jordgubbar
Torkade blåbär
Lite lätt uppmjukade Gojibär
Fick sen två samtal från en bank & ett försäkringsbolag...fasen vilket hett villebråd man är nu!
Liten enskild företagare...de hugger direkt & kommer med "fantaaastiskt bra erbjudanden".
Gick sen in här & såg en ny liten fin kommentar (omtänksamt det där med att vi måste göra nåt åt min tanke om sex ;) . Då det dessutom idag är en nystylad blogg så hoppas jag ni känner våren ordentligt. Det är meningen att ni ska längta längta längta!
Jenny var uppmärksam på att kommentarer & tid inte syntes om man inte drog musen över fältet där det brukar stå. Oops, jag hade glömt ändra färgen från grönt till vitt. Blir ju lite svårt & läsa då när hela sidan blivit grön.
Nu ska jag fota nå´t nytt kul...ni ska få se om en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar