måndag, mars 23, 2009




Här har ni Göteborgs lyckligaste just nu...
Belönade mig själv med att få öppna kassen med den nya kameran med tillbehör i eftermiddags. Den kasse som faktiskt stått orörd sen i förrgår när jag hämtade den!! För att jag hade en dispyt med mig själv om min hemska röra i lägenheten...om att jag minsann inte skulle låta dammet ta över de nya objektiven.
Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan när jag knäppte första bilden.
Det var den här ovan på mina två krukor med rosmarin & lavendel...shit...jag bara skrattade rakt ut av glädje när jag såg displayn. Ett objektiv med stabilisator är dyrt...men sååå värt varenda krona :O sååååån lycka!!
Ska ta lite kort imorgon så ska ni få se mer mästerverk...nu kan inget bli fel, jag är kär...behöver ingen karl & jag skrev till mina två närmsta killkompisar Micke & Pär att detta är bättre än sex.
Micke blev helt "förstörd" ;) och tyckte synd om mig...men Pär förstod, för han tyckte att Porsche-racet på sjön Kall va bättre än sex!! Ha ha ha...allt det där med "apparater" kan betyda så mkt, vilken form & storlek de än har ;)


2 kommentarer:

  1. OJ, vilken schnygg bakgrund Söt! Och den kameran tar verkligen fina bilder eller är det du som tar dem kanske? :) Bättre än sex vet i fasiken, du måste ha glömt och jag tror vi behöver göra nåt åt det väääldigt snart, blir orolig här juh!;) Kärlek te dig/ J

    SvaraRadera
  2. Härligt att du gillade det nya utseendet!!
    Jag skulle ju vänta till april, men när nya bilderna skulle läggas in kunde jag inte låta bli. Jasså du är oxå orolig...ja jag har nog glömt *blink*

    SvaraRadera