måndag, mars 30, 2009



Go´förmiddag!
Här kommer lite sköna bilder från helgens "skörd" på gården :)
Den översta bilden dedikerar jag till dig Tulle...med en stooooor grattiskram på födelsedagen!!
Här är fullt upp i Blekinge som sagt & nu ska jag styra kosan mot Ronneby för att hämta ut en leverans från Fridas Gård, sen in till Karlskrona & leverera min "gamla" kamera till Evalitens föräldrar...den ska sen levereras vidare till Eva i Manila :) Ska bli sååå kul & se dina nya alster med din nya kamera!! Därefter blir det ett besök på Rusta, MIO & Åhléns...fixa med nya pärmar & önskemål från kund. Äta pannbiffar med lök & rårivna morötter hos mormor hemma i Rödeby, hem till Slättanäs & ringa försäkringsbolag. Fixa med bilder till websidan för Pagelsborg & "känsla", fakturera...sen kommer Ullis igen vid 18-tiden för att fortsätta bokföringsupplägget.
Ja ni ser...det finns & göra!

2 kommentarer:

  1. Tuuuuuuusen tack för fina bilden!! Du är så duktig så hälften kunde räcka...nu tänker jag på de där lapparna som skickades fram och tillbaka under lektionerna på gymnasiet. Nya kärlekar varje vecka. Dina lappar var alltid så fina. Har dem sparade i Hulta någonstans. stooor Kram.

    SvaraRadera
  2. Finaste Tullestumpan!
    Hoppas verkligen din dag varit fin & du...jag ääälskar princessbakelser!!
    Ja de där lapparna...jag visade Corra några söta för nåt år sedan, jag höll på redan då...det var förutbestämt ;)
    Stooor kram tebaks!

    SvaraRadera