lördag, mars 14, 2009

Jag sticker ut hakan ordentligt nu!
Provade att telefonrösta ikväll, och DET ÄR VERKLIGEN NÅGOT SOM MÅSTE UTVECKLAS ORDENTLIGT!!
Måns, Sarah & Alcazar ledde i stort sett hela tiden...och när man sen försöker rösta via telefon på Måns...ja DÅ KOM JAG PÅ CA: 15 SAMTAL INTE FRAM EN ENDA GÅNG!!
Har en teori och fortsatte ringa på de ledande bidragen, kom inte fram på Alcazar & Agnes heller...samma visa "-Det är svårt att komma fram just nu".
För att testa vidare min teori så ringde jag på Ernman, en låt som då låg ganska lågt och om det stämde så som jag tänker så skulle jag komma fram....MYCKET RIKTIGT!!
ALLTSÅ: När man inte kan rösta på favoriterna så tickar de som har lägre röstbelastning på.
Vad säger ni?
Jag morrar, men visst...La Voix är ju lite udda som alla de senaste bidragen som vunnit Eurovision så...kanske.
♪♫♫♪♫♫♪





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar