lördag, mars 14, 2009

Åhhh neeej...vad är det som händer!!
Vad är det som tar över min kropp idag?
Sakta men säkert har dagen blivit kallare & kallare. Jag fryser (& det vet ni att jag typ aldrig gör)...är väldigt öm i lederna & har en begynnande huvudvärk :/
Trots all effektivism jag försökt frambringa idag och försökt mota bort en obehagskänsla av att "nå´t är på gång" i kroppen så verkar jag misslyckas.
Min favoritkväll i Mars, MELODIFESTIVAL-FINALEN håller på att gå från en mysig tjejkväll hos Lovisa inne i stan till en kväll med varm dusch, mkt grönt thé och raggsockar under täcket! :(
Det är ju dock några timmar kvar & jag vet inte vilket som är bäst. Avbryta effektivismen i städandet (som faktiskt inte ÄR så effektivt när man fryser & besviket tänker på kvällen hela tiden) & slumra en stund för att se om det blir bättre? Eller bara bita ihop & hoppas på det bästa? Vill ju se Dea vinna med antingen Måns eller Agnes idag...med brudarna i stan :(

Tänkte i allafall ge er en bild av min UNDERBARA MÅRBACKA-PELARGON & skicka den med STORT GRATTIS till underbara kompisen Malla som blir tret...25 idag ;) ♪♫♫♪
Grattis även till Peter som dock fortfarande är en yngling trots att han blir ett år äldre.
Grattis Pernilla i Stockholm som både fyller år och har blivit mamma :) och Grattis Johan Källstrand där uppe i snöiga Åre/Östersund! Ha en bra dag allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar