lördag, mars 14, 2009

Helt såld.
På Lisbeth Salander...vilken ☆ !!!
Älskade böckerna men filmen är fantastisk, faktiskt lika bra...om inte värre för att man får se all skit på ett så otroligt rått & nära sätt. Samtidigt som Lisbeth är egen, cool, galen & bär på så mycket skit...så gör hennes personlighet att man blir helt uppeldad & hejjar på henne (eller vad säger du Lovisa...yes! yes! yes" He´s gonna have a tatoo...).
Ni som fortfarande inte läst böckerna, är avis för att ni har dem kvar med allt vad det innebär att lära känna Lisbeth & "Kalle" Blomqvist.
Ni som tänkt se filmerna...ni kommer inte att ångra er.

En fullmatad dag med göromål från morgon till kväll...ja ni har kanske märkt att bloggen blev lidande, men lugn...det kommer nya bilder imorgon för då är det härlig lördag med fortsatt städning på schemat. "Jag tycker det är roligt...jag vet bara inte om det än" som min "syster" Caro hade sagt. Var bara så uppe i varv när jag kom hem...adrenalinet har knappt lagt sig ännu :) så jag tänkte passa på & säga tack till Lovisa, Karin & Jenny för en mysig kväll på S.P.I.C.E & sen FILMEN med stort F...eller L....isbeth! Lisbeth! Lisbeth!
Ps: Malin & Charlotta ni måste se den...krya på er! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar