tisdag, maj 26, 2009




Dagen har varit lång & innehållsrik...
Länsförsäkringar i Sisjön & genomgång av företagsförsäkringar på förmiddagen...med allt vad det innebär!! Blomsterlandet & fixade kruka & blomma åt Jenny, sen söder ut & Kungsbacka för att lämna tillbaka saker, till ICA´s huvudkontor i Kallebäck & ge Karin ett kvitto (fick dagens R..åsa av henne som ni kanske får se senare), vidare till ICA Focus & köpa mina oemotståndliga Wilmas dill&lök-knäcke. Efter det till Tingstads Cash & få ont i hjärtat ;)...handla min toner & så vidare till Allum & lämna tillbaka grejer även där, samt köpa krokar till mina smycken som ska säljas ute i Grötö-Boa i sommar. Väl hemma har jag suttit i telefonmöte, planerat möhippa & så tvättas det...fasen va många sjalar jag äger!!
För att döva smärtan av att inte komma hem med en Kitchen Aid så tog jag fram en av mina fina Rostiskålar i härligt glad Turkost...Turk-åsa som Tulle & Niclas skulle säga!! Meningen var att jag skulle slänga ihop en rabarberkaka a la Lotta...men så ringde Ninni om Blocket-Soffor i Götet & nu röjer jag vidare bland sakerna i storarummet/verksta´n istället.

3 kommentarer:

  1. TAAAACK för krukan och blomman, snäll du e!!! Nu ska jag gå och lägga mig.. Tycker att du ska göra detsamma!;) Va inte uppe å rumla hela natten nu! KRAM, gonatt å hörs i morgon gumsan.

    SvaraRadera
  2. Ringer imorgon istället..

    Behöver hjälp med hur man får fotona så snygga och hur du får dit dina hjärtan..

    Skriver här för annars glömmer jag..Hihihihi

    Glöm nu inte kolla nya bloggen och säga vad du tycker..

    Förresten vill jag oxå ha blocketsoffor från Götet. fixar du sånt? :)

    Puss och kramar

    SvaraRadera
  3. Jennystumpan...everything I do, I do it for you :) Blomma med kruka levereras imorgon söt. Ska försöka lägga mig i tid, märker ju att kroppen inte svarar alls på mitt kämpande...suck. Kram

    Emma...ring mig när du får tid över & du, tro det eller ej men jag vill ha DIN hjälp med bloggen. Jag har LÄNGE försökt (o tom bett kunnig om hjälp men inte lyckats) få det där med antal besökare på sidan...hur sjutton gjorde ni...VISA MIG!!
    Din nya blogg är 100% bättre (har röstat!! hi hi hi) blev ju superbra! Vi hörs imorgon om allt, puss & godnatt min skatt.

    SvaraRadera