torsdag, oktober 22, 2009

Önskningar & behov...
Det här är min enda handväska.
I riktigt skinn vill säga,
en H&M Vintage.
Annars finns det nog ett X antal till.
Jag tycker verkligen jättemycket om min väska,
men jag får varken plats med ett kollegieblock
eller min inspirationsmapp i den.

Den är alltså lite för liten.
Men snygg.


Det HÄR däremot.
Mulberrys Bayswater
Den är oxå i skinn & är VÄSKAN jag VILL HA.
(den skriker efter mig hela tiden när jag ser den).
I den får man plats med både kollegieblock & mapp mm.
Dessutom skulle jag kunna gå på röda mattan med den.
Det är bara ett litet problem
H&M versus Mulberry
798kr (min ett Traderafynd för450kr) versus 6500kr
& att jag kanske inte går på röda mattan så ofta.
*

2 kommentarer:

  1. Tycker faktiskt H&M's är snyggare, fattar inte hypen kring den andra...!

    SvaraRadera
  2. :)
    Men jag är egentligen bara ute efter en snygg, oakbrun väska som både kan vara en slitstark arbetsväska, samtidigt som den slits snyggt & kan agera snyggväska...& då gillar jag den enkla stilen. Men visst jag är superglad för min H&M...fast den är bara liten som en handväska.

    SvaraRadera