söndag, november 22, 2009

För jag har bara regn hos mig...
Söndag & testproduktion av en ny armbandsdesign. Cognac-bruna skinnarmband som jag bränner in ord på, kan det vara något? Vi får se om de blir snygga, då lägger jag ut dem här för bedömning. Regnet utanför är perfekt när man med Robinsonreprisen på tv ägnar sig åt städning, uppackning, smyckesproduktion & sen eventuellt lite brödbakning.
Var på SoHo & drack lite rödvin med Jenny efter bio igår kväll. Vi såg Julia & Julia, en film som verkligen skulle kunna handla om mig. Jag skulle absolut kunnat vara den Julia som provlagar alla 524 recept i Julia Childs kokbok på 365 dagar & bloggar om det. Det skulle dock behövas pengar & en sambo precis som i filmen, som hjälper till med ätandet & bedömningen. Så tyvärr blir det inget med det, skulle dessutom inte kunna välja vilken kock jag skulle testa. Jamie Oliver, Tina Nordström, Monika Ahlberg, Leila Lindholm?

2 kommentarer:

  1. Njuter av dina otroligt vackra bilder!!
    Och vilka fina armband du tillverkar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, det är precis det jag vill...få människor att njuta lite i vardagen. Älskar att fotografera, kul att du gillar armbanden oxå.
    Kram

    SvaraRadera