fredag, mars 19, 2010

Fredag & födelsedagsfest nr:2 denna vecka...
Har haft en fantastiskt skön fredag än så länge & förväntningarna på avslutningen är oxå rätt hög. Började morgonen då jag skulle flytta bilen för att det var sop-dag på gatan med att åka till gymmet. Regnet öste nämligen ner (härligt härligt...måtte snön smälta en bra bit)så promenad kändes inte inspirerande. Var färdigombytt & stod på löpbandet kl:9:30, gick en timme & tittade på tv4 morgon med mat & vintips, Malou & Örjan Ramberg i Efter Tio. Sen fortsatte jag 20 min med höjd pulsträning på Cross Trainern & avslutade sen med styrka & bollträning 40 min. Efter detta njöt jag en bastu med utsikt över poolen alldeles själv en bra stund, duschade & gjorde mig iordning. Sushi-lunch & fixa födelsedagspresent till Malin som ska ha lite mingel hemma ikväll. Har grejat lite & snart är det dags att göra mig iordning för att sen ta mig med buss upp till Masthugget, GRATTIS MALIN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar