onsdag, september 29, 2010




Fortsätter att fixa...
Äntligen börjar det hända lite grejer här hemma & jag känner att en viss stress kan komma att släppa rätt skönt när det är klart. Gjort listor på vad som BEHÖVS göras i varje rum (& vad jag VILL göra i varje rum) prio 1 & prio 2. Bokat PaPa som äntligen ska hjälpa mig med min födelsedagspresent jag fick för 1,5 år sedan. Vi ska bygga ett väldigt praktiskt skåp i utrymmet mellan mina garderober som kommer svälja alla de tråkiga saker som just nu står framme. Skrivare, milimeterpappersblock, verktygslåda, strykbräda, projektlådor, kollage & annat. Plus alla viktiga papper, fotosaker & andra kontorssaker. Ska bli sååå skönt & framförallt så mycket snyggare & lättare att hålla ordning. Sen ska det målas & tapetseras lite, fixas en söndrig kökslucka & elektrifiera coola lampor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar