onsdag, november 24, 2010







Dessa bilder "ljuger" lite...
Det ser nästan lite hysteriskt ut.
Det ser även ut som det är väldigt mycket på väggarna.
Jag har dock fotograferat i såna vinklar nu.
Det finns självklart en tanke med hallen.
När du kommer in från ytterdörren ser du ett "tänk"
& ni ser inte samtidigt de vita väggarna eller 
resten av väggarna i köket, sovrummet & vardagsrummet här.
När man sen är i vardagsrummet eller köket
så är det ett annat "tänk",
då ser man knappt en enda "fashion-tapet-siluett".
Då blir det mer möblerna som talar mot de vita väggarna,
plus mina bilder på bannerväv.
En sak är dock inte "ljug"
JAG ÄR SÅ JÄKLA NÖJD & GLAD
FÖR HALLEN!!!
TACK pa pa för all hjälp med att 
förverkliga mina idéer & drömmar.
TACK för att du tänker precis som jag
& bara ser möjligheter & lösningar.
TACK för att du aldrig hämmar
IDÉSPRUTAN till dotter.
*

2 kommentarer:

  1. Tänkte lämna en hälsning på din fina blogg!
    Har varit in flera gånger och beundrat dina vackra bilder, som jag blir så inspirerad av....
    Speciellt bilderna på mat och bakverk!
    Önskar dig en trevlig första advent....

    SvaraRadera
  2. Helena: Härligt med hälsningar & avtryck...jag har ju inte en aning om vem som läser så länge ingen hälsning lämnas. Jättekul att du tycker om bloggen och kul att du gillar mat & bakverksbilderna, jag älskar att fotografera & laga mat. Det kommer nog bla bakbilder imorgon :)
    Önskar dig en trevlig advent tillbaka & tackar för kommentaren!
    Kram

    SvaraRadera