onsdag, december 29, 2010






Hemma i Göteborg igen...
Inte lika Juligt som hos Ninni men fantastiskt nog hade jag städat innan jag åkte & det var skönt att komma hem till ordning. Dessutom väntade en stor hög med roliga julkort, nya tidningar & en julklapp på hallgolvet som en bonus. TACK Mia för en superbra present, det blir absolut ett nytt OPI...vilken lycka :) Ligger nu i min stora härliga säng & läser senaste numret av IFORM, ska snart spana lite på efterrättsförslag till nyårsafton. Har redan bestämt förrätten, berättar sen! Imorgon ska jag leta fram mitt nya inspirationsblock som bara fått ligga & vänta tomt i månader. Nu ska här ritas & klottras ner idéer på olika jobb. Ska ut till ön imorgon eftermiddag, finns ingen bättre plats att sitta på när man vill ha inspirationsflöde & lugn. Vi ska fira nyår där ute i skärgården & det ska bli fantastiskt mysigt!

1 kommentar:

  1. Härligt gumman, och jag är s¨å glad för min ring och parfym vill riktigt visa hur gott jag luktar;)) så fina bilderna blev;)) då laddar jag ner dom med. Längar till återträff, ha sååååå himla mysigt och jag har hittat massa goda snittar, gott nytt år kära du

    SvaraRadera